Co je PR článek?

Co je PR článek

Zkratka PR může mít v pojetí PR článků hned několik významů, nicméně PR články jsou nejčastěji uvedené jako články propagující (v drtivé většině) nějaký produkt či firmu nebo společnost. V pojetí dnešního internetu, kdy se téměř v každém kontextu vyskytuje až alchymistická zkratka SEO, jsou PR články velice vhodným způsobem jak zvednout počet zpětných linků (odkazů) a tím si vylepšit pozici ve vyhledávačích, potažmo Google PageRank.

Proč zveřejnit PR článek právě u nás?

Za zveřejňované PR články firma většinou musí platit, u nás je možné jejich vložení zcela zdarma a navíc společně s uveřejněným PR článkem získá vkladatel několik zpětných odkazů. PR články jsou schvalovány ručně většinou do 24 hodin. Zároveň musí každý PR článek splňovat kritéria jako dostatečná délka a kvalita článku, nicméně i vzhledem k těmto omezením vkladatel vždy získá.

V případě jakýchkoli dotazů nás informujte pomoci kontaktního formuláře.

Co je PR článek

Spread the love