Co je PR článek?

Co je PR článek

Zkratka PR může mít v pojetí PR článků hned několik významů, nicméně PR články jsou nejčastěji uvedené jako články propagující (v drtivé většině) nějaký produkt či firmu nebo společnost. V pojetí dnešního internetu, kdy se téměř v každém kontextu vyskytuje až alchymistická zkratka SEO, jsou PR články velice vhodným způsobem jak zvednout počet zpětných linků (odkazů) a tím si vylepšit pozici ve vyhledávačích, potažmo Google PageRank.

Proč zveřejnit PR článek právě u nás?

Za zveřejňované PR články firma většinou musí platit, u nás je možné jejich vložení zcela zdarma a navíc společně s uveřejněným PR článkem získá vkladatel několik zpětných odkazů. PR články jsou schvalovány ručně většinou do 24 hodin. Zároveň musí každý PR článek splňovat kritéria jako dostatečná délka a kvalita článku, nicméně i vzhledem k těmto omezením vkladatel vždy získá. V případě jakýchkoli dotazů nás informujte pomoci kontaktního formuláře.

    Jak sepsat PR článek

    2x Akce platné pouze do konce roku:

     
    1) Objednejte 100 článků, Vaše cena za publikaci a sepsání Vás bude stát pouze 200 Kč/článek. Na samotné čerpání máte 12 měsíců, rozhodné je datum objednání nejpozději do 31.12.2022
     
    2) ke každé objednávce 100 článků dostanete na rok zdarma banner 300×300 z HP webu, který si vyberete.
    tzn: objednej 400x článků a dostaneš 4x bannery na rok.

    Press List – přes 1 200 českých a slovenských magazínů

    Informace vám rádi podáme na emailu: info@press-media.cz

    75 Kč za publikaci 1x PR článku

    při objednávce 400x článků

    (publikaci lze rozložit do 24 měsíců)

    Vaši zajímavou nekomerční tiskovou zprávu, článek uveřejníme zdarma .
    PR články a komerční sdělení publikujeme za poplatek dle ceníku viz. níže.

    Zprávy nám zasílejte na email info@press-media.cz v této struktuře :

    Titulek (max 80 znaků)
    Perex (zvýrazněný úvod článku)
    Text
    Jméno autora článku , url autora, zdroj apod.
    Jméno autora fotografie/obrázku, ev. popis fota.
    Obrázky zasílejte pouze ve formátu JPG o minimální velikosti 800x500px.

    Ceník publikace PR článků a komerčních sdělení

    Publikace PR článku na portálu HlavníZprávy.cz690,- Kč
    Publikace PR článku na ostatních portálechjiž od 75,- Kč
    Publikace PR článku na více portálechmnožstevní slevy dohodou

    V případě dlouhodobější spolupráce ceny dohodou
    Ceny jsou uvedeny bez 21% DPH

    Technické parametry PR článku

    • Rozměr hlavního obrázku – min: 800 x 450px, rozlišení 72 DPI, horizontální orientace (na šířku)
    • Datový formát obrázku – JPG, PNG
    • Počet obrázků do fotogalerie k článků – Max. 5
    • Datový formát obrázku – JPG, PNG
    • Licence k obrázku – K obrázku je nutno uvést autora / zdroj. Zadavatel zasláním obrázku prohlašuje, že je oprávněn poskytnout fotografii ke zveřejnění – autorská práva jsou v pořádku
    • Ilustrační fotografie – V případě nedodání obrázku připojíme k článku fotografii z free fotobanky
    • Titulek – max 80 znaků včetně mezer (slova titulku nesmí být použita jako hypertextový odkaz)
    • Perex – max 500 znaků včetně mezer (slova v perexu nesmí být použita jako hypertextový odkaz)
    • Text – Doporučujeme jednu až dvě normo strany (1NS = A4 standardní řádkování)
    • Odkazy v textu – V textu mohou být uvedeny max 3 hypertextové odkazy
    • Embedování obsahu třetích stran – do textu je možno vložit Tweet, FB statut, video aplikace YouTube, mapu aplikace Google Maps.
    • SEO optimalizace – Za příplatek 100,- Kč bez DPH upravíme meta tag title a meta tag description v hlavičce HEAD. U hypertextových odkazů doplníme atribut title.
    • Publikace článku – Článek publikujeme obvykle do několika hodin od zaslání všech podkladů. Publikace je trvalá po celou dobu existence portálu.

     Přehled regionálních a oborových portálů

    Objednávky PR článků zasílejte na email info@press-media.cz včetně vašich fakturačních údajů. Pro další informace nás můžete kontaktovat zde nebo na telefonu +420 774 509 555.